Min guld klimp




Är så himla lycklig som har fått en sån underbar son med min älskade micke som jag också älskar så himla mycket har två helt underbara pojkar här hemma =)

han ligger just nu i beby gymmet och skrattar och spratlar han är som morgon pigg av sig har märt att han vaknar som vid 8 tiden och vill ha mat och komma upp från spjälsängen
han börjar som gnälla i somnen ca en timme innan han vaknar så man vet när han är på G



våran lilla skrutt väger 5400g 59,5cm lång huvud fond 40cm när vi var på TVÅ månades kontroll den 3/5

här kommer lite bilder på han som jag har tagit nyss






Den här köpte jag på örnösets loppis igår när jag och Anna var där med våra små

Hela 5kr för den =) är som ny



Kommentarer
» Åsa

Vad fin han är, det var så roligt att få träffa er idag!

: D


Kom ihåg






Trackback