Dom små liven

Igår bra älsklingen att jag skulle få sovmorgon att han skulle ta lilla skrutten på morgonen 
 
skrutten vaknade kl 7:45 idag så älsklingen gick upp och tog han till sängen en stund som vi brukar ligga och små mysa efter en stund gick dom upp och jag la mig för att somna in så blir jag väckt ca 8:50 att han inte har öppnar munen alls för gröten och han har testat ersättning inte det heller så jag klev upp med dom vi busade lite till och vi testade gröten igen där vid 9:15 det gick ok han käkade men kunde inte riktigt komma till ro tror att det är tänderna hans som spökar eller ville han inte att mamma skulle få sovmorgon 
 
 
vad ska man säga dom små liven hittar på saker ibland 
 
får se om man lyckas få någon sovmorgon imorgon när man ska ut och jobba natt sen ska jobba som det ser ut nu bara natten till fredag 
 
lilla skrutten somnade just i sin stol framför morgon barn tv medans jag käkade frukost så ska lägga mig på soffan och slöa framför tv med älsklingen 
 
 
får se om det blir någon mamma boot camp idag eller om det blir gymmet istället är i valet och kvalet 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback