så söta dom är

I fredags så var gifte sig min pappa och hans kvinna efter ca 19år tillsammans
det var inget man väntade han har alltid sagt att det är bara svamel men man kan ju ändra sig ju =)
dom gjode det änkelt så det blev borligt så på kvällen efter min syster Linda hade slutat kl 19:00 så for jag,min lilla skatt min syster och hennes kille och käkade lite tårta hos dom
 
Igår så var vi ut och käkade lite mat på o'learys mums så gott det var jag tog oxfile var sugen på en köttbitt det bara smälte i munen
 
lilla skatten var med mamma/mormor hos mormor/gammel mormor på middag
lite bilder på skatten min och Julia min kusin
 
 
 
Så såg jag ut igår efter jag hade gjort mig klar
 
En pigelin drink mums mums
 

var på väg till ett tungt snabb gym pass blev det  innan middagen



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback