Köpa eller göra själv ?? Fråga

Nu har jag gjort mer plomon puré med lite banan i dom här burkarna skulle kosta mig och köpa ca 54kr och jag betalade med en låda plomon och päron 45kr och jag har 5st päron kvar och typ mer en halva burken med plomon kvar

Så man känner en del på att göra egen mat för burkarna med olika innehåll kostar ca 9 kr så tänk det blir lite i längden om dom ska käka köpes mat burkar

Jag tycker det är kul att laga mat åt min lilla Alexander :)


FRÅGA vad tycker ni köpa eller göra själv ??




Kommentarer
» ulla

Vet man att man får med alla vitaminer och mineraler så.. men pengar är inte allt..

Svar: jag vet att vi får med oss allt sånt och för oss så gör vi inte egen mat för pengarna skull vi gör det för vi tycker det är kul och vi vill veta vad han får i sig plus så verkar han känna av lite E ämnen ibland
nina


Kom ihåg






Trackback