Kontrollen

Idag kl 13:20 var vi på kontroll på Sunderbyn allt såg bra ut huvudet var ner,mycket fostervatten, väger ca 3,5kg, tappen är lite mogen och navel strängen var bra flöde Har fått en ny tid på fredag morgon om den inte har kommit till dess Innan besöket tänkte jag att jag kommer bli så besviken om dom inte sätter igång en men det blev jag ej kände en skön skänsla efter råt ändå att det händer något alls fall så känns inte lika jobbigt att gå över tiden Kul att läkaren som hade kontrollen hade jag på alexanders förlossning och han sa att när vattnet går så kommer det en flod om han inte korkar igen till dess hehe Fick en flod när alexanders vatten gick som tur var jag på toa då få se om jag har lika sån tur den här gången Det verkar som det blev en liten retning när han kollade har som mer mensvärk med en helt annan karaktär en innan känns som dom gör nå nytta



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback