Tiden går fort

Igår skulle min mamma plocka upp lastbilen i Kalix så det var bara att ta våran bil ditt mamma körde ditt så behövde jag bara köra hem bilen men nå märkte jag att man blev trött på den lilla biten fast jag hade okej blodtryck var helt slut i kroppen och i huvudet när jag kom hem och resten av kvällen
Lånade mammas kudde i bilen på väg till Kalix så kunde man små villa Det är så himla mysigt när prinsen somnar i famnen när han dricker kvälls vällingen annars vill han typ inte vara i famnen vill vara på golvet och leka och dona på
Han börjar bli så stor lär sig små saker hela tiden och massa små ljud och lite ord kommer sakta men säkert Kan som inte fatta att det är bara 12 dagar kvar tills vi ska kolla på den nya familjemedlem i magen Gubben lagade go middag idag lax på grillen, hemma gjort potatis mos , rivna morötter med ananas och jag gjorde en kvarg röra till Snart blir det film mys med lite kladdkaka med massor med jordgubbar till älskar jordgubbar



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback