Mycket nöjd och skratt

Idag var det gubben som tog prinsen på morgonen och sen till dagis för jag har varit på Liko och städat från 7-15 så när ja g kom hem tog jag 1ägg och 2st skink bitar sen hoppade jag i lite tränings kläder och kläde på prinsen lite och l anhan i vagen och får ut och joggade runt sjön som ärnjust under 5 km jogga och gick lite vars det var mycket halt på 31 min är super nöjd Nästa vecka blir det kondisens vecka när jag jobbar tisdag till fredag ca. 7-15 så gör jag samma som i dag så får han sin eftermiddags villa i vagen medans så hoppas att det har smält en det till des så det inte är så halt
Idag har prinsen skitit ner typ hela vardags rummet var i köket och plockade undan efter middag så hörde jag att han tog i och bajsade från v-rummet kollade han såg bra ut tänkte plocka undan resten i köket innan jag tog bort det så ca 1 min efter så kom jag till v-rummet i gen då var det bajs överallt på golvet och lilla prinsen var på väg upp i soffan fick han att inte gå upp så när jag tog han för att byta och tvätta så fick jag bajs överallt typ tur att gubben var hemma så han kunde hålla i Jörgensen och jag tvätta han i badkaret han skrattade och hade så kul så det gick ej att hålla han själv så kan det gå när man inte har basat på två dagar :)



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback