Mys mys igår

Igår så fick prinsen vara hos sin farmor från ca 15 tiden och fick sova där för jag och gubben for på CG och käkade god mat efter det gick vi till O'learys och drack gott och spelade bowling och andra spel med Sara och Danne så gick vi till dom och spela med andra ord vi körde tjejerna mot killarna och vi förlorade båda rundorna :(

Lite roligt jag har vaknat kl 6 så låg jag och försökte somna om ändå till kl 9 då gav jag upp gav min hungriga mage lite frukost framför Nyhetsmorgon och har just duschat

Är van sen två veckor tillbaka att vakna allt mellan 5-8 att prinsen vill ha välling men han somnar om oftast om igen efter välling om han vaknar 5-just före 7


Dags för lite smodi till mellis
Väntar på att gubben ska vakna så vi kan gå till hans mamma vars prinsen är plus hon ska bjuda på mat




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback