Bm kontroll

Har varit hos bm idag på kontroll hon tyckte inte om att jag sväller i vätska ca 5 kg på en vecka mitt blodtryck var okej men ändå lite lågt och hade mycket vita blodkroppar i urinent så får svar på det på fredag
Lyssnade på hjärtat som var ca 145 och mitt st mått 37 cm huvudet var ner men inte fixerat Vi pratade lite om hinnsvepning så får se vad prov svaret säger och om vätskan forsätter att fyllas på i min lilla kropp mina fogar blir bara värre och min kropp går på hög varv så man blir helt färdig



Kommentarer

gud vad jobbigt!!
Hade samma problem med vätska i fötterna och händerna för några år sedan, men inte pga att jag va gravid utan andra orasker

Svar: Det är så jobbigt hade det med min första son Alexander med men gick upp ca 40 kg och mer en 20 kg var vätska så hoppas man får hinnsvepning
nina


Kom ihåg






Trackback