Kontroll hos bm

Har varit på kontroll hos bm igår lyssnade på hjärtat 136 , st måttet 39 ,gått upp nästan 2,5 kg på en vecka :( så vätskan i min kropp fylls upp som fan :( 

Bm ville att jag skulle lämna morgon urin så var dit idag och gjorde det plus vi gjorde en samman fattning på min gravitet 


Jag älskar att vara gravid men fogarna och speciellt vätskan som fylls på gör att jag blir så less nu får bebisen komma  ut 

Mina fingar går snart inte att använda dom blir så stela och stela för mer vätska i kroppen som fylls på :( 

Så det mysiga med graviteten försvinner typ försöker njuta av det sista man vet ju aldrig om det är sista gången man är gravid vi kanske nöjer oss med två eller så kanske man inte kan få nå fler man kan ju inte veta säket 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback