Buzzador kampanj och kan ej sova

Vad kul att man får vara med i buzzador kampanjen Locobase® REPAIR ska bli kul hoppas mina händer blir mjuka och inga torra nu på vintern blir jag lite torr om händerna och speciellt nu när jag är gravid var lite extra torr om händerna när jag var gravid med Alexander under vinter tiden så hoppas jag slipper det nu 

Bara vänta på paketet så man får testa och min omgivning får testa med 



Så kan man inte sova igen ligger mest och vrider och har mig hoppas jag kan somna om en liten stund till så man är lite pigg när prinsen vaknar snart vaknar gubben och ska på jobbet sitt om jag somnar hoppas jag inte reagerar på han alarm när det ringer 


Så då är man i vecka 35 börjar närmar sig




Nä nu ska jag gå och kissa för 1000 gången och sen försöka sova lite 





Kommentarer

Kom ihåg






Trackback