Så duktig fast så liten

Så duktigt prinsen är att somna helt själv när det är dags för att sova lunch lägger han i sängen och stryker på han och säger villa en stund så går jag ut fast på vägen ut så slår jag på säng mobilen som vi har på en byrå vid dörren
Idag tog det ca 5 min till jag la han till han var tyst det är så kul att sitta i soffan och höra han små sov prata för sig själv :) Inför natten somnar han till 95% i soffan när han dricker välling och det är inga problem för han och somna själv då heller i sängen om han skulle vara vaken Skönt att matningen går framot också så han kan käka själv med lite stöd så då kan man amma eller flask mata bebisen när han har tänkt att komma ut
Han har ibland börjat säga till när han vill byta blöja han drar i sina byxor och kommer oftast med en blöja om det ligger någon framme någon stans Tänk han är bara 18månader snart 19 :) han lär sig saker så fort nu och mer ord kommer hela tiden tycker det är något nytt varje vecka han lär sig och man märker på han att han tycker det är kul att lära sig nya saker Imorse hände det en olycka hans blöja hade läckt igenom så han vaknade av han var blöt kl 07:40 om jag inte mins fel så är det andra eller tredje gången det händer sen han kom till värden och det är inte alls nå känns som första gången när det väl händer Inatt har jag haft svårt och sova det har värkt i bäckenet , lite tungt och andas och gått på toa miljoner gånger och kissat Så nu ska jag och magen försöka villa gubben har somnat redan han är så snabb på att somna förut var det jag som somnade först men snart är det så igen ska ni se



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback