Så duktig så

Min stora älskade prins Alexander växer så fort nu man hinner knappt nu ska han käka ur en hjup talrik med vanlig stor sked är jätte duktig med det grisar faktiskt inte så mycket :) Igår var man lite trött innan middagen och var lite tjurig men till slut fick jag han nöjd med mobilen i sakosäken i köket så kunde man laga färdigt maten Blev kyckling curry,äppel och paprika gryta med pasta han käkade jätte mycket skäns så kul att han äter utan gorm och han tycker om det man lagar
Min nya Gravid craving är fruktsallad med kvarg röra som jag har kanel, ingefära, äppelmos och lite lime i muma så gott fast tomater fins kvar ändå :)
Prinsen somnade i bilen på vägen hem hade varit och släppt av gubben hos en kompis så ska han gå hem sen
Ser lite sur ut han gillade en när blixten kom när jag fotade Kläde av han så fick han kvälls välling i soffan medan han sov så lyssnade vi på idol på tven
Nu ska jag och fixa så BB väskan nästan blir färdig har fått låna syrrans systemkameran hittar en våran vanliga kamera



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback