Sov tränar

Nu håller vi på att sov tränar igen fast nu lite annat får han att sova i vanlig säng med en lite kant så han inte rullar ner på golvet i somnen Vi började först att ha hans nya säng i hans rum så han lär sig att klättra upp och ner själv så den har gått i hans rum men nu i torsdags så la vi han till natten i sängen han somnar alltid vid mig eller i famnen min när han dricker kvälls vällingen sov jätte bra så vi körde fredag natt med så igår fick han lära sig att somna själv i sängen till lunch villan gubben gick in med han och la han sov vi brukar han satte sig upp och började prata så han la han igen och gick ut men så klart satte han sig upp igen och pratade vi satt i v-rummet och lyssnade på han i 2 min sen kom han ut trippande då gick gubben in igen och la han då låg han ner och gnällde tyck synd om mig så vi satt ca 10 min i soffan och lyssnade på han sen blev det tyst och han sov gott Han sov i ca 3 timmar som han brukar göra så får se hur det går idag då blir det mormor hans som får lägga prinsen medans vi ska fara och kolla på ett hus det kommer nog gå bra ändå
Vi har hans dörr öppen lite mer på natten och en liten lampa tänd i hallen så han får in lite ljus i hans rum så han ser vars han är när han vaknar Har börjat vänja han mer att ligga bredvid mig och dricka välling så man kan mata båda barnen samtidigt senare när skrutten kommer ut Prinsen håller i välling flaskan själv tills han somnar så tappar han greppet lite så man får hjälpa han med det



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback