Hoppas med hela min skäl

Har suttigt typ och gråtit efter varje mat i  två dagar att jag försöker vara så stark och lung men det gör ju till en viss gräns Lucas gormar forfarande med maten 

Hade gått upp 80 g sen i onsdag till igår så det är ju bra att allt gorm ger plus på vikten allafall Lotta på Bvc gav mig så himla mycket beröm att jag tjämpar på hon såg att vi hade fått en remis på logopeden men ingen tid och är på brisnings gränsen inget funkar som man testar tillo med har min mamma testa mata hon sa att så här kan man inte ha det att det verkar vara tungan eller nå annat med munnen som gör att han inte suger som han ska 

Så ringde till logopeden och pratade med en kvinna berättade hur det var och hur jobbigt det är för hela familjen att han gör som han gör fick en akut tid idag kl 11:00 då ska dom se hur han äter och sen kolla och känna i munnen 

Har sagt från han låg på bröstet första gången att han suger inte rätt är det för kort sträng under tungan och Alla läkare har sagt att den är så fin och så sa dom uti Alexander med så efter 10 dagar så var det en personal på avd 56 som aldring hade träffat han som sa att den är för kort dom klippte hans tunga sen efter någon dag började han äta bättre 

Så är det tugan så har läkarna tagit bort amningen från mig två gånger 

För vi har i släkten och klippa tungan och det sa jag om båda barna 







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback