Kunde ej hålla mig

Idag var jag med Lucas till Lotta på Bvc vi vägde han och prata lite han hade gått upp 60g den i fredags prinsen behöver äta mer snart så hoppas han drar ner på tiden och ökar på mängden mat snart För innan fredag så snittade han mellan 60-85 ml på ca 40-50 min och efter fredag och nu så 80-115ml på 40-50 min Så trodde han skulle ha gått upp mer Han har en hel del magknip så man sover med en prins på bröstet några gånger per dag
Kunde ej hålla mig från gymmet tog med mig min älskade stora Alexander på gymmet gick bra rätt så länge tills han kom på att jag hade glömt spänna fast han i vagen men som tur har dom barn passning på Inpuls så jag gick ner till det rummet med han så lekte han på med barnen där :)
Så jävla skönt att vara igång igen men har fan ingen kondis längre speciellt när man har legat inne med Lucas på avd 56 så rör man sig inte så mycket på avdelningen :(
Körde kondisen i ca 35 min sen lite triceps och biceps



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback