lite tränings shopping

 för någon dag sen så kom ett packet med lite burn dag och natt till mig som jag hade beställt från fick med mig två prov posar på protein som jag ska testa
 
 
klicka på bilden kommer ni till doms sida
 
och igår efter jag hade varit och kört ett tungt ben och lite mage på Gymmet gym & fitness 
så var jag på Willys och köpte några Celsius
 
 
 
idag var jag på gymmet sommar erbjudande dag som dom hade idag mellan 12-15 var bara förbi en snabbis och köpte ett linne, BCAA, omega3 och så klart ett års kort där 
 
sen så for jag och storkillen Alexander på Leos lekland min kusin hade 5års kalas där så vi var där had vilodag från gymmet men fick ett kondison och klätrade pass har sprunigt efter han och åkte och klättrat med han så vi båda var helt dyng sura av svett  
så nu har jag också ett snyggt linne med doms tryck på som man ska svettas i 
 
 
 
glömde fota omega3 =( 
 
 
nu ska jag hoppa i ett par byxor och ställa mig på min älskade vän och köra lite mer kondison framför tven en stund innan jag plockar undan det sista i köket coh sen äter min casein choklad fluff sen sova 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback