stålt över mig själv =)

mina nya lifestylebymrr3.0 linnen har kommpi plus en kort ärmad till stor pojken han fcik då ingen text bakom kom inte på nå bra 
 
 
lite bbilder från dagens morgon promenad med barna hade vilo dag från gymmet =( men är tillbka ditt i morgon då blir det spinning 45min och nå före eller efter 
 
vart och skönt var det =)
 
 
imorse drog lilla lucas sig upp me hjälp av täktet 7 mån han är inte alls intreserad att sitt träna då trycker han bara upp sig så han får stå 
 
 
 
 
gjorde två matlåder med kyckling i ung blir att köpa mer imorgon både kykling och torsk så man kan göra fler matlåder så man håller kost schemat det går bra ensålänge men lite jobbig är det när man håller på att baka tills sitt kalas men det går 
ikväll gjorde jag en tårtbollen men den svällde typ inget så får göra en till i morgon så jag hör en hög istället för två 
 
 
 
ifår efter agns pass så ville gubben ha max mat så for och köpte det å så det luktade gott man ville bara dykaner i påsen och vräka i sig men lyckas hålla mig så en klapp på axen min att jag klarade det 
 
 
 
 
jag och stor killen från tivolit i förrgår 
 
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback