Bicepscurl utmaning

körde idag igen bicepscurl utamingen tränar på den tills det sätter igång på riktigt när tävligen börjar den 1/8-14 är så jävla glad att jag vågade mig på att anmäla mig till tävlingen #Lifestylebymrr3 

‪#‎lifestylebymrr‬

 som jag hittade på fb gruppen min resa räknas helt underbar sida om man vill läsa,prata och m.m om träning och kost 

 

fick inte till det idag som förra veckan när jag testade det man ska lyft 30% av sin vikt så många du hinner inom 90sec och stå lutande mot något fick ca 19st med 20kg på 90sec är inte hela min 30% jag ska ha väger i morse 85,1kg förra vecka klarade jag 22st 20kg på 90sec men då fick jag till ett gung 

 

 

 

igår kväll fick vi veta värsa erbjudande för oss som är med i tävlingen från http://grympagym.se/  så beställde lite kreatin ,burn dag och burn natt  så lär ha dom mest troligt i morgon 

 

så det är rena julafton som kommer plus väntar på tävling lag jackan =) skit snygg kommer bo i den 




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback