Mys pys

Lite familje mys 

Alexander vaknade till just innan sex på morgonen möte han efter jag hade varit på toa han ville ha en ny blöja och välling sa åt han att lägga sig så kommer jag med en ny blöja och välling så han la sig på soffan och sa mamma vi ska sova här 

Så vi sov där till Lucas vaknade efter halv  7 

först var jag ute med barna på en morgon promenad 
Alexander ville gå lite själv 


Lucas bilder blev så suddiga ville ej sitta still 😪 så bjuder två st på älskade stor killen alexsnder 

Han ville mata ankorna så tog med någon kant bit som var lite tort och trist 

var på Leos efter middagen hela familjen 


Lucas ville kolla i min mun när han blev trött innan vi for hem

Mys på med Karl och set film nu sova så jag orkar upp och pw i morgon på morgonen 



Kommentarer

söt


Kom ihåg






Trackback