skulle kunna göra vad som helst

Säger bara fy fan skulle kunna döda någon för lite choklad/kvarg måste komma på något annat en att dricka lite vatten när suger kommer får nog spriga på toa som en tok
 
 
 
och det jobbig/pinsamt är så jävla gasig och ska poserings träna i morgon med  två tjejer jag knappt känner 😳 är denna veckan på månaden men min har redan börja hoppa över hoppas det inte är så här ända till tävlingen då lär jag låsa in mig en vecka i månaden
 
 
nu förbered väskan med tränings kläder och det som behövs till poserings träningen i morgon 
 
 
sen lite kvälls serie mys med gubben och jag kommer att somna som vanligt fast klarar kanske en kvart längre då jag tig lite sov morgon med pw i morse kl 7:00 i stället för 5-6 som det brukar bli 
 
Synd att det var dimit ute i morse 
Lilla prinsen när familjen plus mamma/mormor var på Storheden kom
hem med ett par nya pw skor och ett par tränings handskar ska kolla om jag tycker om dom nästa rygg pass 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback