Från cykel Cardion

ville variera min cardio lite är inte jätte försjust att sitta på en cykel som ej kommerbpgon stans så passar på att blogga lite så blir man inte lika uttråkad 😃  
 
Har fått ett nytt kost schema från min coach Madde så bra det går äter mer mat nu och ingen kvarg  mer ork till träningen igen så jävla skönt och piggare 
 
blev ett rygg och lite mage idag fick lite pump och ökade lite i vikter 😃 
 
 
 
 
 
Så häftigt att för 13mån  igår kom våran älskade Lucas ut till den stora värden inte kunde jag anna att jag skulle se ut som jag gör idag och ha dom målen att stå på tammerpokalen iår 4/7 och glänsa så stor jag var vägde 110kg och i söndags 66,5kg 
 
Och idag började börjar han på dagis och storebror byte dagis så dom får vara på samma dagis så han hade sin första dag idag med det gick jätte bra för båda två 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback