snälla stäng GRINDEN

kan inte fatta vad som är så svårt att stänga en grind när man lämnar och hämtar sina barn på dagis spelar ingen roll vad klockan är om den är 0600 eller 15:00 så ska grinden stängas den finns där för en viss anledning att den ska stängas HELT inte lämnar jag min lägenhets yterdörr öppen och försäkras att porten är stängd och tänk på att dagis dörren som är tung tex inte går igen helt och visp fortare en man tror är någon ute
skrev nyss på mamma i luleå och mamma i norbotten och märkade snabbt att många inte stänger grinden efter sig
blir så jävla less när helt vuxna mäsiskor som inte kan göra en så enkel sakt som attt stänga en grinden måste det hända något innan någon lär sig att stänga den tänk så enkel och gratis försäkring det är för våra älskade barn att stänga grindern HELT med kedja och jag själv skulle ej villa ha på mitt samvete att ojj jag stängde inte grinden helt och fick veta sen att ett eller felra barn hade rymt tänk att det kan faktisgt gå så illa att ett barn gör sig så illa att den DÖR kan vi inte hjälpas åt på alla dagis vars det finns en grind att stänga den



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback