Snart smäller det

Bilder från en av promenaderna ute med barna 




Dom myste på nyvakna på lite i soffan när jag kom in från pw igår morse 

Blev lite roligt i går när jag gjorde mat låder prepp för veckan och plus måndag för jag är inte hemma på söndag morgon så blir en måndags morgon vikt så jag jobbar så får göra en måndags kvälls mat låde prepp så var helt inte på 16 st matlåder så när jag skulle koka riset till frukosten så blev det 16st så får frysa in och hoppas på att det blir samma ris mängd nästa vecka annars får det ligga i frysen till efter tävling






Har börjar göra lite matlåder och frysa in till barnen då gubben kommer vara borta vissa dagar så jag inte behöver stå vid spisen och lagga mat till dom om jag inte har så mycket engeri till i slutet av dieten tänk skit om 9 veckor då är jag i mål och får glänsa på scenen så jag längtar 

nu finns det ägg hemma fick tag på billiga ägg från en på mitt snart gammal jobb 




Till helgen får jag allafall lämna vinterkläderna hemma så då får gubben passa på att tvätta upp dom tills jag kommer hem igen 





Kommentarer

Kom ihåg






Trackback