Känner mig så fri och lycklig

Igår var jag på gymmet för första gången efter nästan en vecka utan träning för jag har haft uti bilhålorna så dertäkt jag gick in i går på gymmet så fick jag värsta lyckliga känslan i kroppen gick okej för att ha varit sjuk och sen inte gjort nå annat en bärt och donat med kartonger föra veckan 
kändes som jag behövde den vilan har som svårt att ta någon extra vilo dag från gymmet när jag är frisk 


Har värsta fri känslan i kroppen i morgon är min sista dag från maid och städa så från torsdag börjar jag springvikaria inom vården han knappt ta 5 min idag innan jag blev bokad på två pass för torsdag och fredag 

Sa upp min prov anställning på maid igår så snart rullar pengarna in igen när jag är inom vården så får jag ca 40kr mer i timmen och plus semester ersättning kommer inte kunna ta någon lång sem på ett tag för Karl min jobbar på en ny öppnad resturang 





Kommentarer

SÅ härligt att känna så :D

Svar: Så skönt fast samtidigt skräck slagen när jag släpp tryggheten
nina


Kom ihåg






Trackback