Hoppas men kan inte hurra ännu

Inte hurra ännu igår var min mamma här då Karl jobbade så då bestämde vi på att byta säng från spjälsäng till barnsäng min mamma la sig med han då han ville bara komma upp men somnade fort när hon låg där och sov mycket gott och mindre varm han är jätte känslig mot ljus vill ha svart när han sover så har haft en filt på ena lång gaven som varit ut mot rummet så blir mindre varm nu i vanliga men får släcka ner och dra stänga överallt så när man går ut så det inte blir så ljust nu när han inte har en filt som skyddar så nu efter lunch så lätt vi han va uppe lite extra så blev extra trött så kröp jag ner med han i sängen gick mycket fort inom 5 min sov han låg kvar ca 5-10 min till då jag inte är så smidig och ta mig upp 

Bild från i går kväll 

Hoppas det funkar nu för då underlättar det för mig nu när jag inte får lyfta ännu och kan lägga mitt barn själv och gissar svart får jag lyfta lite men nu får vi hoppas att spjälsängen är ett avslutat kapitel han är ju så stor kille 




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback