Ute i vår vädret

Idag på sin lediga dag har min älskade mamma hjälp oss med byggskäp när jag inte har fått godkänt att lyfta nå typ och Karl jobbar en mamma 

Blev hela tre väder med skäp tur det var mycket frigolit så jag kunde hjälpa henne lite och små kartonger så tog hon det större 


Soligt och fint väder skönt att varit ute länge i dag tog lite tid då efter första svängen fick vi vara flyg taxi till min mammas chef och efter vi slängt andra vändan skräp blev det toa paus på fiket och då blev vi hungriga och åt lite sen och hämta sista släpet skräp och slända efter det hämta nå rör, bräder som skulle slängas men min mormor och morfar tar lite elda och dom skulle gräva ner nå rör i stugan så dom kunde ha 



Innan vi for och därifrån stal jag in huvudet och fotade inne 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback