Dagens rygg och lite ben

Idag körde jag rygg och lite ben på gymmet

Värmde upp med att gå rask tagt till gymmet sen tänkte köra intervaller när jag kom till gymmet men spring bandet var upptaget den som är längst ut så jag kan ha barnvagnen brevid så det blev i slutet av passet sprang allt från 1,5-2 min åt gången i hastighet 11 villade ca 40 - 60sec

Körde
•marklyft med totalt 20 kg 4x8
•rygg lyft 4x15
•skivstångsrodd med totalt 20 kg 4x9
•en hand rodd 10kg 4x9

•Benböj i maskin med totalt 20kg 4x8
• Utfall i maskin med 20 kg 4x6

Glömde bort idag var det en röd dag så shopping stängde kl 16:00 så kunde inte mata lilla prinsen på mat och prat efter jag hade tränat så jag bestämde mig att gå till gubbens jobb Allstars och käka sallad där och prinsen käkade sin mat och vi såg på lite hockey luleå vann med 4-1 jaaa jaa

Gubben ville ha snus så jag körde lite intervaller från stan till kvantum köpte snus och körde mer intervaller från kvantum och hem så det kommer nog kännas i mina stakars ben imorgon




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback