Lite om hur jag käkar

Ojj så kul efter jag la ut lite bilder på hur jag hhar förrendras så har jag fått komentarer Ojj vad det värmer när folk blir insprerad av vad jag tränar och käkar 
 
kan ge lite snabbt får ta mer en annan dag 
 
jag dricker inge läsk eller saft har hänt högst 5 gånger på snart ett 10 månader kan ta en klunk om jag är sugen men det är typ aldrig tycker det bara smakar socker 
 
till frukost käkar jag fiber havre gryn med lite lindfrön i och lite olja vilken man har hemma med två kokta ägg och jätte lite lingon sylt på 
 
dricker bara vatten tål inte mjölk tycker vatten är jätte gott 
till mellis/kvällen
kan varjera lite om man är hemma eller borta men hemma blir det oftast kvarg med lite kanel, ingefära i kan ibland ha i lite äppelmos rör om det och käkar som det är eller ha olika frukt och bär till 
men det är mest kvarg i skålen en frukt och bär 
 
är jag bort så en bars eller protein drink 
 
 
som till lunch och middag så är det alltid mycket sallad till och protein av något slag ibland tar jag lite ris,potatis, pasta och så vidare men inte hela taktiken så tar jag potatis så räker en lite 
 
 
 
Käkar helt enkelt hur jag skulle kunna käka resten av mitt liv det funkar för mig alla fall 
 



Kommentarer

Tack för tipsen, jätte bra :)


Kom ihåg






Trackback