Dagens tränings pass

Dagen pass på gymmet tungt eftersom man har jobbat inatt till 6:30 så somnade typ kl 7:00och vaknade kl 1200 så käkade jag lunch efter det så blev det lillvännens tur att få mat så busade vi efteråt och medans jag kläde på mig så gjode han ett bajskalas så fick tvätta ryggen och byta kläder efter det så var vi redo till gymmet

Körde idag

Sprang på 11an i ca 20 min sen så körde jag crosstrainer i ca 10 min på 7an

Efter det blev det tags för lite mellis för lilla mannen så han fick lite mosad banan och tant Sara och sin lilla syster kom förbi och sura lite medans sen gick dom så värmde jag upp lite sprang igen ca 8min på 10an

Körde jag triceps i maskin 3x10 med vikt 12,5 kg

Körde biceps 3x8 med vikt i varsin hand 9kg

Körde bröst på pilates boll 3x12 med varsin vikt i händerna 7kg varvade det med höga snabba knän i ca 30 - 40 sek

Körde marklyft 3x9 med vikt 7,5 kg på varsin sida varvade det med skivstångsrodd med samma vikter också 3x9


Ben och mage ska jag köra imorgon har sån tränings värk i rumpan idag så jag går nästan som det ser ut som jag har skitit på mig hehe


Joggade hem sen från gymmet :) orkar springa / jogga längre och längre :)




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback