Besviken :(

Skit så dåligt det gick efter middagen gick jag ut och körde lite intervaller runt en sjö vi har nära men så tungt det var mina ben orkar inte min vikt att bära upp den när jag springer trodde den skulle göra det nu när jag har gått ner lite av gravitet kg men ike det men som gubben sa när jag kom in så sa han det kan alltid bli bättre och det har han rätt i



 
Behöver få igång min fet förbränning så musklerna kommer fram det är bara jag som känner dom att dom blir större  

Var innan lunch och körde lite tricep och bicep på Inpuls med lilla prinsen som fick testa sittdelen för första gången gick super bra och så nöjd var han kunde titta runt en massa när han vaknade 






Kommentarer
» Marih

Va använder du för app för att "tracka" din löpning? Har du även en pulsmätare kopplad?

Svar: Har en puls klocka polar har både klockan och appen på mobilen rekommendera den
nina


Kom ihåg






Trackback