lite veckans PB och jämföre bilder

Lite PB jag har gjort i veckan och veckan är inte slut de är ju bara Onsdag ännu =)
 
 
i måndags PB i marklyft 70kg 8st fegade ur på den 9onde 
 
Igår Tisdag i triceps 30kg i 3 set x 9 
 
och idag onsadag 
 
kom på efter jag hade tagit bort vikterna totalt 16,5kg i sista setet 6st innan kört tre set med 14kg 3x 8
 
 efter breda benböj så fick jag pb i smala 37,5kg 2set x 6 och två set innan 35kg 2x 8
 
 
 
sittande vadpres pb 37,5kg 2 set x 5 innan 35kg 2set 11
 
 
utfalls gång 4st vänder plus lite uppförsbacke i slutet med totalt 16kg 
 
 
 
 
vill lämna min röv och ben någon stans 
 
så kul det värmen jätte mycket det kom fram 3st under passet och berömde mig och dom tycke att jag har fått fina resultat och inspererar =) själv känner jag att jag blir starkare men musklerna syns då inte ännu har så mycker fet och löshus ännu 
 
 
foto 20/7 
 
dagens foto 
 
 
 
 
kanske inte syns så mycket men har tappat en många cm på kroppen här och där och musklerna inte syns men jag känner dom växa som tur är 
 
nu ska krigaren hoppas in i duschen och sen lägga sig och sova gott i en renbädad säng 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback