resultat

 
veckan utmaning är att ro så många meter som möligt på 1min med högst motstånd 10
det här var mitt andra försök första försöket blev mycket bättre fick jusr under 300m men när jag skulle fota av skärmen ville ej min mobil samarbeta så skämen han dö innan jag fick till det men nya tag till på onsdag då ska det testats igen har ju till på söndag kl 20:00 på mig 
 
 
lite matlåder på g
 
 
massor med pressad citron och lime som jag hälde över torsen som får stå över natten så åker det in i ungen imorgon på morgon med lite chilli och riven pepparrot 
 
 
det här har jag testat idag på kycklingen luktar helt juvligt i köket nu vill bara att det ska bli en ny dag så man får smaka 
 
 
12porsoner kyckling ska det här bli =) 
 
 
min kvälls mål casein protein fluff med lite blåbär sås på 
 
 
20g casein protein 
1dl äggvita ( som motsvarar från ca 3st ägg )
 
 
tog i idag på gymmet så jag fick en blåsa i handen =) villodag från gymmet imorgon gubben kommer hem från sin 30års resa men ut och promenera/intervaller på morgon är på schema innan frukost som vanligt 
 
 
dagens morgon vikt var på 80.5kg så -1,8kg på en vecka =) 
 
 
lite små kul att appen vill ha mig som fetma men jag är långt i från det om man kolla på min kropp så ett tips förlita er inte alltid på BMI kolla heldre på cm,vikt och hur du ser ut coh känner dig 
 
 
från gårdagens pass axlar/mage pass man blir så lycklig och varm inom sig när man ser andra tror på en och peppar en så sånt betyder mycket har lite svårt att ta i mot komplimanger det är lättare att ge till andra men så är väl vi mäniskor 
 
är så himla tacksam för alla runt om i kring mig som stöttar,peppar mig och lär mig nya saker om kosten eller i gymmet 



Kommentarer

Duktig du är! Men resultatet är ju på 2 min på bilderna? Kämpa på!

Svar: Jepp det är det p
nina

Nä jag tänkte bara när du skrev i texten att ni skulle ro så långt som möjligt på 1 min på högsta motstånd.

Svar: Jaha jag fick 284m och hon som vann fick 316 m om jag inte mindes fel
nina

» Sara

Maten ser sjukt god ut Nina! Kan du inte lägga ut lite recept på bloggen? :) Kramar

Svar: Självklart kan jag göra det när jag kommer hem åker hem från Göteborg
nina


Kom ihåg






Trackback