-43,2kg på 1år

Börjar nya året med ett nytt Kostschema av min coach som peppar och stöttar mig inför mitt mål att stå och glänsa på tammerpokalen 2015 scenen i sommar ca 7mån bort med mycket slit svet tåtar och glädje 
 
hade som plan att göra färdigt matlåder för en
vecka men glömde bort vi skulle ha middag idag men nu på kvällen kokade jag det riset vi hade hemma räckte pricis på håret till mellisarna och till 7st lunch/middag 
 
så kyckling,torsk,lax,räkor och kötten fickar jag imorgon på dagen för vi ska bara vara hemma och mysa och vara ute och leka med barnen 
 
 
igår var jag hos min coach och fota och mätter mig plus körde ett axel pass på bästa gymmet 
 
 
 
 
Kom ej med i temat var ca 50st sökande men behöver inget team för tammerpokalen men jag får stödet ändå från alla där så himmla familj känslan på alla 
 
 
Var på en skön morgon pw innan frukost har varit dåligt på dom senaste 2veckorna har varit så trött och kallt men nu är det att bestäma över kroppen igen för nu ska det formas kroppen och bränns fett 
 
 
Efter åreta sista pass på gymmet som var idag av slutade bra så nu kör vi år 2015 ska bli ett brtömt år 
 
 
så här såg jag ut förra ny år och vägde 110kg 
 
 
Lite bilder från året 
 
 
 
 
 
vissa bilder är inte iordning från 110kg till 66,8kg i söndag ska väga mig imorgon för att få mer exakt vad jag har gått ned på ett år men bra kost och mycket slit i gymmet och pw 
 



Kommentarer

gud vad duktig du är:)

Svar: Tackar 😃
nina

» Sara

Jävlar vad grym du är Nina, fan vad bra kämpat! :)

Svar: Tackar
nina


Kom ihåg






Trackback