är sugen på allt typ jag inte får äta

Det blev kost schema av Anna Stålnacke 
 
från hennes fb 
så har just tagit min sena melis fick sov morgon idag gubben var ledig så därför är melisen sen snart ska jag till gymmet väntar bara på att lilla lucas ska somna gubben och stora killen alexander sover 
 min mellis 1ägg och kalkon och ingefära på ägget istället för salt 

 
 en nöjd och glad lucas satt i vagnen och kollade och pratdae 
halva tjocka släkten skulle på hamnfestivalens tivoli så jag,lucas,alexander och min mamma gick in 
 
 
 
Det är 25dagar mellan bilderna den till vänster är nyast och då fgöljde jag inge kosct schema så ska bli intresannt och se =)
 
lit ematlåder jag har gjort till mig för att lite enklare att hålla sig till den maten 
 
 
får lite små utmaningar bakar lite här en dag och ikväll blir det mer fyller år på söndag men har ej smakna nå ännu men gubben tackar inte nej till att maka och säga om det är gått här är lite falska äppelk kaka men full blev den men god sa han att den var 
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback