så gått utanför trygghet zonen

Så då har man varit och tränna på Gymmet på tuna här i luleå så städat och trevlig personal 
så har gått flera mil utanför min trygghet zon nu när jag är där till 95% så är det bara muskel berg och folk som tävlar i olika grenar så lilla jag som är fet och okunnig känner mig ännu mer när man är där och ser på dom som är så snygga och starka men snart då jävlar ska jag också vara sådär snygg och stark 
bilderna är ej minna dom är taggna från google 
ska boka ett pt pass med Anna där så jag lär mig mer plus att vet vars alla saker är var rätt så virrig när jag var och tränade där visste som inte vars nå var har ju tränat där några gånger tidigare men väldigt länge sen med Agnetha 
 
 
 
 
nää nu ska jag möblera om i v-rummet så får till crosstrinen på ett bra sätt så man kan typ se barna leka plus tven 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback