svårt att räkna kcal =(

laddade ner Lifesumtidigare men först för någon dag sen börja fylla vad man väger och så men det var idag jag knapprade in och märkte att jag åt väldigt förlite kcal till frukost och det forsatte resten av dagen =(
 
 
det är min frukost 
 
1/2 dl fiber havregryn och 130g naturell kvar med kanel och ingefära i plus jag dricker nästan en liter vatten är så jävla turstig när jag vaknar väntar ca 30-60min innan jag äter frukost är som inte annars hungrig 
 
 
så jävla svårt att räkna kcal som idag ttill middagen han hela familjen typ äta klart innan jag hade vägt tomat,paprika, kyckling och så vidare =( 
 
 
så nu vet jag varför jag inte orkar lika mycket när jag tränar som tex springa förstår att kroppen min inte får tillräkligt =( bara vänta 28dagar tills man får ett kost schema av #lifesylebmmr3  från min resa räknas på fb 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback