Ny vecka nya mål nya prövningar


Ny vecka måndag = morgon vikt 72,9kg -1 till på en vecka 👌 bara 7,9kg kvar till mitt stora delmål sen får man bestäma nya mål att klara 

Känner på mig snart kommer jag säkert i en svaka så har förberett mig lite 
Vårat kylskåp 

Alexander är i en värsta 3års trots vägrar typ äte,slås,grinar till allt och inte lyssnar på nå fast han är ändå våran underbara Alexander som vi älskar med hela vårat hjärta men jag blir tokig snart rekommenderar inte att gå på värsta dieten samtidigt du har en 3års trots och ta hand om det tar värkligen på en hehe 

En bild på Alexander för någon morgonen när jag tog en pw innan frukost



Kommentarer

Ja ny vecka o nya tag som man säger.Här blev det inte så för min del som vill tärna denna dag..stanna hemma med förkylning..Ha en fin start på veckan..söt bild på din goding..

Svar: Hoppas den går fort över så slutet på veckan bli bra . Tackar han är söt fast han är i en jävla trots period nu så man Blir grå hårig
nina


Kom ihåg






Trackback