Resultat -21,2kg ner och mer ska det bli




Från den10/2 -29/9 har jag gått ner -21,2kg grym nöjd över mig själv har gånger ner i snabbare tackt sen jag började på kostschemat av Anna stålnacke ska bli intressant nu efter hon kommer hem från sm så ska vi ta efter bilder 


Är jätte stolt över mig själv att jag sån engeri till mina två underbara barn fast stot killen är i värsta 3års trots och samtidigt orka träna minst 6gånger i  veckan på gymmet tar alltid mina morgon pw med barna innan jag äter frukost 

Känner att jag blir mer och mer hårdare och får former tex röven börjar bli mer glad och fyllig 

Jag viste ej att jag hade en sån här envishet och sisiplin på mig själv helt underbart att märka 

Så tacksam för dom som hjälper,peppar och tror på mig att jag kommer lyckas en vecket dag stå där på scen i en bikini ovh höga klackar :) 



Såg nyss den här filmen känner igen mig i henne 

http://tyngre.se/videos/josefin-traenar-infoer-sm/

Vad jag längtar till man har en snygg stark kropp 


Har fått som utmaning att komma på tre positiva egenskaper om en själv 

1 envis som en oxe 
2 glad och positiv 
3 hjälpsam/peppning 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback