Har nog fatta fel

Har som misufatta att man ska komma iform till sommaren och lägga på sig lite till viten som lite vadderingen som värmer jag går ner nu och fryser 24/7redan och inte ens minus grader ännu har redan täckbyxor på morgon pw vad fan kommer jag kunna ha till vinten som värmer hm hur tänkte jag nu hehe 



Nu är det halv tid uti lbmrr 3.0  så imorgon ska jag ta en jämför bild då jag kan få lite hjälp och fota eller om Madde får ta en bild då jag ska till henne och väga mig på hennes värsting våg innan jag ska och träna blir nog axlar idag :) från att hata träna axlar till att tycka det är super kul och man ser resultat och det tycker man ju om 

Lite tråkigt att maddes jävla förkylning går aldrig över vi har planerat några gånger och tränat men har ej blivit av för hon är sjuk så om det finns en GUD där uppe i himlen så lyssna gör goa Madde frisk NU 


Min goa gryma Madde 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback