Fullbokad helg

En grupp bild från poserings träningen igår 


Kände att kroppen kändes bättre en jag trodde efter en fullbokad helg med förberedelse och sen sälja massa saker på
Arcus fyndmarknad i lördag Så här såg det ut när jag och Sanna lämnade våran plats fredag kväll kl 21:00

Så jag var ute på pw innan frukost som vanligt på lördag var på arcus parkeringen 06:45 och åt min frukost i bilen var så hungrig så blev ett foto på en tom matlåda 




Igår var det mat lagning för veckans En bild från dagens poserings träning . Synd att jag har lös hud  längst ner på magen kvar annars hade jag haft en helt annan form 


672g vispat äggvita med svartpeppar , chilli och pressad vitlök 

Och sen lite ingefära på när jag smetade ut det Sen in i Ungern 



Var en sväng igår på Storheden med stor pojken efter middagen han ville åka bil med mamma sa han så vi for ut och handlade lite 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback