Kosten ihop dragen ännu mer 😃

 
 
Lite av engerilösgeten försvann då jag fick två små sov morgon så känns skönt att man inte har så många tippar under dagen ännu kroppen behövde lite extra sömn bara 
 
får se hur det blir i veckan kosten är dragit åt tydkigare lite mer ojj så det här är kul man lär sig så mycket om kroppen,kosten och huvudet under vägen nå är jag sugen på godis och onyttigt men det går över och tänker att jag kommer ju få äta vad jag vill senare som kvarg och kött som jag saknar mest nå är man sugen på choklad med men kött och kvarg leder ännu ligen av jag saknar just nu 
Veckans mat är fixad 😃 det går jätte bra med maten äter gott fast man är på diet behöver ej vara tråkigt och smaka dåligt 
 
⚫️Frukost ris , äggvita , linfrön,1/4 banan och protein pulver som jag gör till risgrynsgröt 
⚫️Mellis 1 3st äggvita som i veckan blev omelett med kryddor
⚫️äter torsk,ris och spenenat till lunch/middag 
⚫️ Mellis 2 ris,äggvita ,kokt ägg lite avokado och kryddor 
⚫️Kvälls mat 3st äggvita pannkaka med kryddor 
 
planen är att jag ska hålla mig till matlåder och hyftas strikt efterråt men i början välja mina måltider jag inte äter för att se hur kroppen reagerar vill komma i balans med kroppen det är slitsamt att under tre år tid att haft två graviteter som vissat plus 40kg varje gång utan att man själv kunnat styra det låter konstigt men så är det på ett sätt skulle jag framöver villa ha ett till barn men jag vet att jag inte skulle palla att kroppen lägger av helt typ med förbränningen och bra lägger på sig och gå upp dom där +40kg igen så ska inte säga inga mer man vet ju aldrig men som det är nu är jag nöjd med mina två underbara älskade pojkar ❤️
 
 
 
 
 
Inget sitter som det ska allt är stort typ men det är ingen ide att köpa nytt ännu har kvar några plagg som är minst stora resten är ner packad till arcus då jag ska sälja massor med saker med Sanna igen på lördag 
 
 
 
gjorde ett nytt PB i benböj 70kg x6x5 och 65kg x 6 st super nöjd lyfter mer en vad jag väger själv och är på diet och gör PB lite då och då ännu 👌



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback