kan dom kan Jag

För två dagar sen så blev min licens godkänd av SKKF så nu blev man extra taggad och nervös och började tänka kommer man ha nå och vissa upp när man ser alla som lägger upp bilder på instagram med #tammerpokalen2015 är i så bra form redan så kommer lilla jag hinna ??? Så gick mins tankar samma dag men mot kvällen tänkte jag men vad fan har redan vunnit och det är min resa som räknas skit i hur alla andra ser ut och lägg engeri på rätt ställa så jag kände kan dom kan jag ska vissa dom att lilla jag ska ge dom en match 
Har jag klarat att komma i sån här form på mindre en 1år så ska jag få till en jävligt bra form till 4/7 det är ju ändå en del veckor kvar ändå 
 
 
 
Så häftigt ändå hur trött man ser ut och känner när klockan ringer för att kliva upp för att gå ut på sina 75min pw innan frukost jag hinner oftast inte ens ut innan jag känner och ser piggare och vilKen kick man får i kroppen av pw på morgonen värsta drogen som tur är den gratis och hälsosam 
 
 
 
 
Nu ska man hoppa i sängen då klockan ringer före tuppen för man ska gå sina 75min pw och sen sista biten till jobbet blir det bussen 
 
Så ska upp före tuppen 
 
Igår så hämtade Jag ut packetet från svenskkosttillskott så äntligen en bättre väska som jag kan ha allt i skönare när man går sina pw 
 
beställde lite go saker med 
 
 
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback