lite är bättre en inget

började dagen med att väga mig -0,3 på vågen går trögt men det går sagta ner 😃 bättre en inget 
 
tog en liten sov morgon innan pw lilla Lucas vaknade i samma veva så han fick följa med på promenaden i vagnen så gubben fick sov morgon han med för stor killen tog också sov morgon 😃 så dom sov så gott 
 
idag på gymmet fick bena och röven bli pålågade  
 
 
skönt i morgon börjar man först kl 09:00 så behöver inte gå upp före tuppen 
 
nu är morgon pw utökad till 75 min varje morgon innan frukost istället för 60 min som tidigare
 
lite av vad jag ska äta i veckan fick pausa i matlåder fiks för små grabbarna började bli hungrig och Alexander beställde köttfärssås och makaroner 
 
 
 
Känner mig så himla glad måste vara för solen kommer fram mer 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback