Väldigt nära ögat

Lite förberedelse för att göra nya matlåder för nästa vecka 

Tagit fram kyckling och torsk 




Kokar lite ägg 


Har bakat en kladdkaka med grov hackad choklad till gubben var på väg väldigt nära att jag skulle skrapa ur bunken men i sista sec så kom jag på mig och slängde den fort under varmt vatten i diskhon och diskade den på engång nära ögat 


Ska ha mens nu men är 6 dagar sen och verkar inte få den den här gången så verkar som den redan har blivit rubbad har kollad ett grav test bara för säkretskull som tur var det ett - Finns inte plats för att bli på tjoken nu så hade jag varit gravid så hade jag inte tvekat och göra abort låter hemskt men så är det 

Vi har ej bestämt om vi ska ha nå mer barn men just nu är det jätte bra med två underbara pojkar som vi älskar och vete tusan om jag vill gå igenom en tredje gravitet med 40 + på vågen fast man äter bra 


Vi var en sväng till Storheden innan middagen så fyndade mig dom här på rusta för 20kr kommer bo i dom 




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback