Så poserings debut gjord

Styrke tävlingen blev jätte jämn gymmet Kiruna fick 29p och gymmet Luleå idag fick 29,1p 



Några av dom gryma tävlande 👏 

Här är jag efter poserings träningen innan jag byte om för att äta lunch och vänta på att tävlingen skulle börja 

blev godkänd av min coach så det var skönt och höra 😃 nu vet man lite som man har gjort fel så nu blir det att öva öva öva måste fixa en till helkropps spegel så man har en bakom och framför så man får lite ögon där bak tills jag får in känslan hur det ska kännas när jag gör rätt så jävla skoj det var man hittade lite muskel som Jag inte trodde jag hade och jag ramlade inte så det var ett stort plus så nu har man gjort poserings debut på gymmet idag så nu är det gjort 


Nää nu kamma håret och hoppa i sängen så om orkar upp före tuppen som vanligt på morgon 60min pw 

Och har ikväll bestämt till 95% hur bikinin ska se ut 




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback