Söndag betyder slakta ben/röv och förberedelse

Söndag betyder kötta ben/röv och göra nya matlåder för kommande veckan ✔️
 
Lite bilder från dagens ben/röv och lite vader fick det bli i dag 
 Röv övning i gyn stolen 115kg  4 set x 17st 
 
 
 lite för vaderna 52,5kg 4 set x 12st 
 
en bild från i morse när jag just hade kommit in från morgon pw 
Kallt var det nu får snön smälta bort och bli sommar ute tar u en evighet innan man har fått på sig alla dessa kläder när man har några lager 
 
 
mina matlåderär fixad och matpåsen med mat som ska med till jobbet och tisdagens frukost 
 
gör färdigt på kvällen dagen innan för nästa dag på vardagarna då jag inte alltid vet hur det blur på morgonen när jag går ut och jobbar från Vikareförmedlingen 
 
 
snart får jag min väska jag sla köpa från en från Umeå som ska till Luleå i början av februari
 
  
 
Nu poserings träna sen hoppa i sängen 
En bild från när jag ,gubben och storpojken var och badade igår 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback