Blodad tand 👌👊 nu ska det köttas

Lite bilder frĂ„n en helt fantastisk helg kommer helt klart tĂ€vla igen det Ă€r en sak som Ă€r sĂ€kert sĂ„ jĂ€vla skoj sĂ„ smĂ„ningom blir det att kolla efter ett team 

Frukost tajming pĂ„ G sen en liten dusch innan Madde komma 
Karl kunde sova gott medans Madde fixar till mig 
riskakor och jordgubb sylt 


Lite bilder backstage riskakor och sylt i handen 
trĂ€ffade underbara Linda typ 1,5 vecka innan tĂ€vlingen bor ca 300m frĂ„n varan inte stött pĂ„ varan synd att vi inte trĂ€ffade tidigare och kunna kötta och stöttat varan men nĂ€sta gĂ„ng vi tĂ€vlar dĂ„ jĂ€vlar vi har fĂ„tt blodad tand bĂ„da tvĂ„ 



Madde hĂ„ller pĂ„ att Lima bikinin 
Just innan invigningen


Åt pĂ„ resturang torget helt underbart gott var rĂ€tt sĂ„ salt sugen 

Jag och Karl pĂ„ vĂ€g pĂ„ resturang Invicto 
Var jĂ€tte gott 




Kolla vad jag hittade pĂ„ vĂ€g till resturangen 


Helt gott med hotel frukost fast Ă€ggröran, becon och korven var inge god sĂ„ rörde jag ej jag och Karl delade pĂ„ en typ amerikansk vĂ„fla var okej 







Kommentarer

Kom ihÄg






Trackback