Förberedelse

Tidigare idag släpptes deltagar listor till tammerpokalen 2015 den 11/7 sjukt taggad 

Tackar @ulrika_ironsweetheart_eriksson på instagram som också ska göra sin bodyfitness debut på tammerpokalen hon hjälpte mig med att ficka bilden 👌

Idag när vi var och stor handla lite hela familjen kände jag mig redo för att planera min godis låda och vad som ska bakas för att ta med och sen vad som får vänta i frysen till min födelsedag den 13/7 jag och gubben kommer hem
Den 12/7 någon gång från tävlingen undra om man äter upp allt fika när vi kommer hem
Hehe tror jag kommer vara med för mat 

har inte smakat jappen så en blir att äta och en i min choklad bomb kladkaka som jag ska baka och ta med 

På onsdag ska jag träffa L grape om tömning och Madde ska vara med då så skönt 


Tack och godnatt för ikväll 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback