En jobbig vecka avslutas på topp

Idag kändes det lite jobbigt att väga sig först vaknade med hjärn spöken och en uppblåst mage men den för svan efter morgon pw behövde bara göra nr 2 

Jag fick värsta engeri av resultatet från vågen så hoppade snabbt i kläderna ut i solen Hade gått ner hel 1kg i vikt och tappat -1,4% fett och musklerna samma på en vecka hurra hurra till mig nu hoppas jag det forsätter att jag och min coach har fått igång kroppen igen i rasande fart fram mot målen så skönt 

att det är hela 17 veckor kvar 😃 mycket till kan hända 

Så inga ändringar i kosten eller i träningen så det är bara att kötta på att trimma mamma kroppen till en fitness mamma kropp 

Som vanligt ett ben rump pass i dag med 20 min cardio på cykeln med några tunga intervaller i 

av slutade tre vänder utfalls sång med dom här 10kg st sattan vad det brände 


Lite högt lyft med 60kg 12x4 



Kommentarer

Härligt! Kämpa på :D

Svar: tackar det kändes super skönt
nina


Kom ihåg






Trackback